سفارش تبلیغ
صبا ویژن

کرم یونیک اصل چیست؟

?

  

کرم یونیک اصل عمده بخر

سلام دوستان عزیز امروز میخواهم کرم یونیک اصل عمده بخر یکی از ویژگی های مختصر کرم یونیک ضدلک وکک ومک ضد آکنه سفیدکننده و شاداب پوست بدن ان هست پرفروش ترین کرم لک در بازار استفاده از آن متوجه معجزه تغییر در ظاهر خود خواهید وبسایت جوراب سیلیکونی ترک پا عمده پخش لوازم ارایشی فروشگاه شیک کویین همراه باشید.

حتما عضو کانال ارایشی ما باشید.

 

چگونه ثبت سفارش کنم؟

فروشگاه لوازم ارایشی و بهداشتی شیک کویین قیمت مناسب برای عمده فروشان و فروشنده های خانگی اجناس فراهم کردیم .دوستان عزیز در صورتی که قادر به خرید از سایت نیستید و رمز دوم کارت ندارن میتوانید از طریق روبیکا واتساپ این شماره 09031005468 انجام بدین


? کرم یونیک اصل عمده بخر

 

مشخصات UNIQUE و کاربرد اصلی

ضدلک وکک ضد آکنه
ضد جوش
سفید کننده قوی
آبرسان قوی
لیفتینگ و رفــع چروک
بستن منافذ باز
کلاژن سازی
پاکسازی صورت
رفع تیرگی زیر چشم

 

لک چیست؟ چگونه از بین ببریم؟

هنگامی که پوست بیش از حد ملانین تولید می کند، ممکن است لکه های تیره روی پوست سیاه ایجاد شود. ملانین ماده ای است که به پوست رنگ می دهد.

علت ایجاد لک چیست؟

هایپرپیگمانتاسیون در نتیجه قرار گرفتن در معرض نور خورشید یا معمولاً در ناحیه ای از پوست که قبلاً ملتهب بوده ایجاد می شوند.

علائم آکنه

از نام آکنه مشخص است که با تظاهرات پوستی به‌صورت جوش خود را نشان می‌دهد. مهم‌ترین نشانه‌ها برای بروز آکنه موارد زیر است.

ایجاد التهاب و قرمزی اطراف جوش‌ها
جوش‌های سر سفید که چرکی شده‌اند.
جوش‌های سرسیاه
وجود جوش در صورت، بازو‌ها و قفسه سینه که به صورت برجستگی کوچک و قرمز است و به آن پاپول گفته می‌شود.
کیست زیر پوست: توده‌های دردناک و پر از چربی در پوست

 

کرم یونیک اصل از آن دسته محصولاتی است که امتحان خود را در بین مشتریان ایرانی پس داده است. یکی از بهترین های آن را برای شما به ارمغان آورده است.

ترکیب کرم چیست؟

  1.  کمپلکس رطوبت رسان
  2. روغن گل گاوزبان
  3. کمپلکس آمینوپپتیدHP DNA
  4. عصاره گلبرگ گل سرخ

روش استفاده ضد لک یونیک کرم

ابتدا دستها را شستشو با صابون یونیک دهید صابون حدود 2 دقیقه کف صابون را بصورت آرام با نوک انگشتان خود بشورید پس از خشک کردن صورت به اندازه یک نخود از کرم یونیک روی انگشت اشاره زده بصورت ضربه ای (نقطه به نقطه ) روی سطح پوست صورت بزنید.به مدت 1 الی 2 دقیقه پوست صورت را ماساژ دهید تا جذب پوست شود. (کرم را هنگام خواب استفاده کنید هیچ نوری نباشه ) مدت 6 الی 7 ساعت به آن استراحت دهید صبح مجدد صورت با صابون مجدد بشورید در طول روز حتما از ضدآفتاب یا کرم آبرسان (کرم ابرسان HA بیوآکوا )استفاده کنید

 

کرم یونیک ساخت کجاست ؟

ساخت ایران

 

 

?